(◡‿◡✿)پـــــــــــــــــاتوق دختر های دهـــــــــــــــــــــ80(◡‿◡✿)
وروود پسرها ممنوع


نظرات شما عزیزان:

مهرسا
ساعت11:43---12 مرداد 1393
تو با تمومه قلبه من نیومده یکی شدی ب قصده کشتن اومدی تموم زندگیم شدی بیا ب قلبه عاشقم بهونه ی جنون بده اگه مثله من عاشقی تو هم ب من نشون بده من که بریدم از همه ب اعتماد بودنت دیگه باید چی کار کنم واسه ب دست اوردنت از لحظه ای ک دیدمت بیرون نمیرم از خودم دیگه قراره چی بشه بفهمی عاشقت شدم{احسان خواجه امیری}

از این جایی که من هستم تمومه شهر معلومه کنارم خیلیا هستن دلم پیشه تو ارومه ب من بدبین نشو هرگز بگو چی بوده تقصیرم ب جز ارامشو حسی ک از صداااات میگیرم ...بدبین شدی چرااا باور نمیکنی تنهایی منو کمتر نمیکنی {از اقای ابی}



یاسمن
ساعت15:31---20 ارديبهشت 1393
ماچ ماچ بده من قارچ باشه بده سم تا باش باهات برسم .به یه دنیای عجیبی که...)زدبازی میخوام ساعت وایسه.

ناریا
ساعت15:49---12 ارديبهشت 1393
وای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم...........
چرا بدی چرا بدی چرا بدی هان


ع . ا . ه
ساعت20:33---4 ارديبهشت 1393
تو اون پسری بدی ک نباید //تو اون پسری بدی ک نباید // با من باشه ........
\\\ پسر بد زد بازی


نادیا
ساعت15:50---1 فروردين 1393
بازم قطره های بارون /ناله های آروم/ چشایی که خیسه ازخاطرات بااون/ منم خسته و روانی وداغون.....

روشنا(سپیده)
ساعت18:17---28 اسفند 1392
من یه دیوونم
وقتشه عاقل شم
تو تن خوبی
حق بده عاشق شم
دنیاروگشتم
تا که تو پیدا شی
هیچی نمی فهمم
فقط می خوام باشی

سامی بیگی


هلیا
ساعت19:22---27 بهمن 1392
دوووووست دارم زندگی رو

سپیده
ساعت18:49---14 بهمن 1392
سکوت قلبتو بشکنو برگرد نذار این فاله بیشتر از این شه نمی خوام مثل گذشته که رفتی دوباره آخر قصه مین شه.

گیسو
ساعت21:55---3 بهمن 1392
دیگه خستم از خاطرات موندگارررت
بدم میاد از اون نگاهتتتتت
برو نمبخوام برگردی پیشم
چون خوب میدونم که کناارش خوبه حالتتتت


لیلا
ساعت21:50---3 بهمن 1392
اگر این زندگی باشه اگر این سهممم از دنیاس من از مردن هراسم نیست.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, | 2:7 PM | دریس جون |