بازی.












(◡‿◡✿)پـــــــــــــــــاتوق دختر های دهـــــــــــــــــــــ80(◡‿◡✿)
وروود پسرها ممنوع

اااا اومدین؟؟چه زود!!!

خب اسم این بازی babyzهست.شما باید در این بازی از بچه تون مراقبت کنین.

مثلا بهش غذا بدین،جاشو عوض کنین،ببریدش حموم،باهاش بازی کنید و خلاصه

از اون کارای مامانانه.اگر یکمی پایین تر برین عکس های بازی رو میتونین

ببینین.

 

  • Babyz screenshot #2
  • Babyz screenshot #3
  • Babyz screenshot #4
  • Babyz screenshot #5
  • Babyz screenshot #6
  • Babyz screenshot #7
  • Babyz screenshot #8

چی شد دلت بازی رو خواست؟؟اگر میخوای دانلودش کنی باید به لینک پایین بری.اینم لینک:

      

http://www.mediafire.com/?90am78s78dul0t8
وقتی بازیرو دانلود کردید ازتون یه رمز میخواد.رمز زیر را بزنید:

 

7811-fc3a-aaaj-gbd

 خب حالا میتونیدبا خیال راحت بازیتونو کنید.برید و لذت ببرید.فقط قبل رفتن قربون دستت یه نظرم بزار.


 

 


 

 


نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت15:00---21 تير 1393
میشه راهنمای بازی رو بزنی:)
پاسخ:عزیزم من راهنمای بازی رو گفتم باید بهشون غذا بدی جاشون رو عوض کنی وقتی مریض شدن بهشون دارو بدی ببریشون تو حیاط خونشون.همین.


parisa
ساعت20:05---18 تير 1393
عالي بود.http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(13).gif

Mahsa22
ساعت9:42---20 خرداد 1393
واقعا دستت درد نکنه. خیلی وقت بود که دنبال این بازی بودم.خیییییییییلی ممنووووووووووووووون.

asal
ساعت19:46---9 خرداد 1393
این بازی رو ختر خالم میخواست پیداش نمیکرد ببینه از خوشحالی میترکه ممنون از سایت خوبتون

هدیه
ساعت18:28---18 ارديبهشت 1393
عاغا این بازیو من تو 6 سالگی میکردما
پاسخ:خو الانم بازی کن خخخخخخخخخخخ


نادیا
ساعت15:59---1 فروردين 1393
ههههههههههههههههههههههههه

pari
ساعت18:31---23 بهمن 1392
kheili ali bood azizam

دوسته خوبت
ساعت20:11---18 دی 1392
دریس جون عزیزم! این بازی بیبیز رو خودم دارم ولی واقعا کیفیتش اینطوری که تو عکسه نیست!
ولی خیلی خوبه که عکسشو گذاشتی بقیه یه تصوری داشته باشن از بازییه!!!


متين
ساعت22:41---15 آذر 1392
سلام درسا خانوم وبلاگت عالي بود حرف نداشت اگه وقت كردي يه سري هم به ما بزن...وبلاگتو ديديم شانسي اومدم بعد از اينكه داشتم نظر ميدادم ديدم نوشتي هيچ پسري نياد منم جسارت نباشه ديگه خواستم كامل كنم نظرمو فقط همين به بزرگي خودتون ببخشيد
پاسخ:خواهش میکنم دیگه تکرار نشه لطفا.


✿Áreƒeh✿
ساعت22:34---15 آذر 1392
درسا جونم سلام ایشالا موفق باشی شرمنده ولی اگه از نظرت اشکال نداره من یکی از پستات رو باز نشرش کردم اگه ناراحت میشی بگو تا حذفش کنم

kimia
ساعت10:17---27 مهر 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 15 آذر 1392برچسب:, | 8:29 PM | دریس جون |